lördag 2 februari 2013

Köks röj!

Hej fina där ute!!

Hoppas ni har det bra! Nu är vi äntligen pigga igen! Vi har haft vår tids värsta magsjuka med div följder men nu tar vi nya tag och längtar mot ljusare tider och vår!

Idag får ni lite bilder från köket! Fått in lite pasteller som uppmuntrar om vårens tider tycker jag!
Vi har flyttat om lite möbler och flyttat köksbordet och så men det tar vi en annan dag!

Den fina rosmarinen i fönstret fick jag utav min fina mamma sådär spontant en lördag
Hon vet vad som muntrar upp❤


Trevlig lördag kväll önskar jag er här blir det mello!







6 kommentarer:

  1. Fint du gjort i ditt kök fick riktiga vårfeeling!
    skönt att ni är bättre hoppas nu ni får njuta av en frisk och fin vår!
    Inspirerande bilder!
    kram/ Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att sprida en känsla! Ha en skön dag! Kram

      Radera
  2. Fina bilder!, skönt att ni är bättre! jag har också en så fin mamma som vet vad man behöver när man minst anar det! hoppas ni fick en trevlig mello kväll! Kram/ Ciss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mammor är toppen! ❤ Tack gör din fina kommentar det värmer!

      Radera
  3. Jobbigt med magsjuka.. Sambon fick detta hemska imorse men jag känner mig pigg!.. än så länge iaf.. Fina bilder,vart kommer lampan som står i fönstret ifrån?! Den var väldigt fin!!

    Ha det gott! Kram / malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch för magsjuka!! Lampan är gammal så kommer inte riktigt ihåg men den har fått sig ett lager med spray färg på då den tidigare var svart. Skärmar kommer från choise i fristad. Kram

      Radera