måndag 12 november 2012

Pyssel å VAB

Hej på er sköna bönor!

En härlig helg med massor av pyssel avslutades igår men en släng magsjuka för lilla fröken M...
Så idag vabbar jag men med en lite piggare tjej och det är ändå skönt!

Vi håller på med projek omöblering på andra våningen och små pyssel ute. Räcke och staket på butiken är så gott som klart tack vara min fina pappa och man! 

Finns massor måste att fixa med som att sätta brädor och måla på en gavel på huset mm...
Men sen kanske jag  kan övertala mannen min att börja lite projekt inne...
Ni vet hur det är massor av drömmar och visioner och lite lite tid i vardag och med den bästaste lilla tjej som får tiden att stanna ibland så finns det annat som tar både tid å uppmärksamhet.


Önskar er en skön start på veckan!



En bild på min skatt från i somras som Anneli med ögonblick tagit!


Kram Emmelie



1 kommentar:

  1. Hej! Usch för magsjuka, skönt att lilla M är bättre! Bilderna på henne kan man inte se sig mätt på, hon är ju för go! Spännande med räcke osv, ska bli skoj att se framöver!
    Ha en underbar kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera