onsdag 30 maj 2012

Bröllop

Hej alla fina!
Idag har vi varit på marknaden och shoppat med fina vänner! 
Sen har jag jobbat å njuter av min fina salong och butik ( LYCKLIG!!) hoppas snart kunna erbjuda er webbshoppen!
Visar er lite mer bilder från vår fantastiska dag! 
Här är jag nu fru lycklig...


En salig blandning med kort men speglar nog en del av dagen..
Visar lite mer proffs bilder framöver då vi får korten som vår mysiga fotograf
tagit längre fram, jag är jätte nyfiken då jag tror hon speglat några riktiga "Emmelie" Favoriter!!











 Ha en skön kväll!!!
Jag vet att ni är många som kikar in här! jätte skoj, 
lämna gärna en kommentar då blir jag glad, det värmer mitt hjärta!

KramKram

2 kommentarer:

  1. Så fina bilder vännen. En lyckans dag som Lovisa sa vid vigseln. Kramkram

    SvaraRadera
  2. Lyckans dag!...ses imorgon!!
    kramkram

    SvaraRadera