söndag 15 januari 2012

TV-Skåp

Så här på måndag morgon önskar jag er alla en härlig start på veckan! idag tänkte jag visa vårat senaste projekt som äntligen är helt klart!! Det är ett tv skåp som vi har i vårat vardagsrum jag tycker tv:n är skön att få bort och dessutom kommer inte dom små nyfikna händerna åt att dra ut programkortet mer än när tv är igång! våran bästaste och finaste tjej är underbar just nu! det gick så fort!, nu öppnar hon alla lådor och skåp som inget...och är överlycklig när hon river ut allt och leker med! ler
Ha en skön måndag!! Kram/ Emmelie
Hjärtana som sitter på dörren kommer från butiken. 

1 kommentar:

  1. Hej Emmelie! Så himla snyggt tv-skåpet blev! Nästan ångrar att vi inte har kvar vår tv så jag också får bygga ett sånt skåp.. Men din sambo verkar vara lite mer medgörlig än min! :) så kul att du kommit igång med bloggandet på allvar! Får jag länka till dig från mig? Var skoj att ses igår även om det blev en snabbis.. Kram!

    SvaraRadera